Vanuit de essentie doel treffen
Het fundament waarop je bedrijf is gebouwd en waarvoor je als organisatie daadwerkelijk staat. Je missie en de koers die je vaart. Dat verhaal wil je duidelijk maken aan je doelgroep, relaties en je eigen mensen. Teksten geschreven vanuit de corporate identity tonen het hart van je onderneming, de bedrijfscultuur. Soms is het even diep duiken om de kernwaarden en doelen van je bedrijf boven water te halen en nauwkeurig te verwoorden. Brief van de Koning neemt die duik.
Wij beschrijven je corporate identity
Authentiek, ferm en diepgaand; corporate teksten tonen de essentie, de ziel en core business van je bedrijf. Zó mooi als je de corporate story vervolgens terugziet in je interne en externe communicatie.
- corporate story, bedrijfsverhaal
- corporate identity, bedrijfsidentiteit
- kernwaarden, bedrijfswaarden
- corporate quotes
- filosofie, visie, missie & statements
- creatieve vertaling bedrijfsconcept
- pay-off
- taglines, Koersquotes
- bedrijfsnaam, merknaam, organisatienaam of projecttitel
- verslag, rapport, verantwoording
- toon & taal
- schrijfwijzer
Van beleidsplan tot oneliners, van schrijfwijzer tot projecttitel – kloppende taal laat een goed plan tot leven komen. Zodat het van papier naar de hoofden, handen en harten van de mensen in de organisatie kan gaan. Dat wil je.