Vanuit de essentie doel treffen

Het fundament waarop je bedrijf is gebouwd en waarvoor je als organisatie daadwerkelijk ‘staat’. Je missie of ‘way’, je koers van waar je naartoe wil. Dat verhaal wil je jouw stakeholders en partners duidelijk maken. Teksten geschreven vanuit de corporate identity tonen het hart van je onderneming, de bedrijfscultuur. Soms is het even diep duiken om de kernwaarden en doelen van je bedrijf boven water te halen en nauwkeurig te verwoorden. Brief van de Koning neemt die duik.


Wij beschrijven je corporate identity

Authentiek, boeiend en diepgaand; corporate teksten voor het ultieme wij-gevoel. Pas als je als organisatie één taal spreekt, kan je je boodschap krachtig uitdragen en de ander werkelijk verstaan. Deze teksten tonen immers de essentie, de ziel en core business, van je bedrijf. Zó mooi als je de corporate story vervolgens terugziet in je interne en externe communicatiemiddelen en media mix.

 

  • corporate story, bedrijfsverhaal
  • corporate identity, bedrijfsidentiteit
  • bedrijfsfilosofie & mission statement
  • kernwaarden, bedrijfswaarden
  • corporate quotes
  • missie, koers
  • visie en statements waaruit die visie blijkt
  • creatieve vertaling bedrijfsconcept
  • toegankelijk beleid, doorvertalingen in plannen
  • pay-off
  • taglines, Koersquotes
  • organisatienaam, projecttitel
  • communicatiestijl
  • verslag, rapport, verantwoording
  • toon & taal 
  • schrijfwijzer

Van beleidsplan tot oneliners, van schrijfwijzer tot projecttitel – kloppende taal laat een goed plan tot leven komen. Zodat het van papier naar de hoofden, handen en harten van de mensen in de organisatie kan gaan. Dat wil je.

Van binnenuit de waarde van je organisatie, team of dienst uitdrukken? Vertel ons waar het bij jullie werkelijk om gaat.